28 marca 2013

Ulubiona kurtka - ramoneski w sklepach wiosna 2013

Ramoneski nosimy co roku od wielu lat i nasz zachwyt nimi wydaje się nie przemijać, dlatego stale umieszczamy je na swojej liście 'must have'. Nic dziwnego - można je założyć niemal do wszystkiego i uzyskać zupełnie inny look. Pasują do swetra, do t-shirta, a nawet przekornie do zwiewnej sukienki. Z mody nie wyjdą już chyba nigdy. A nawet jeśli - prawdopodobnie nadal będziemy je nosić dzięki ich uniwersalności. Niemalże wszystkie sklepy wychodzą nam na przód i na jaką stronę byśmy nie zajrzały - możemy być pewne, że chociaż jeden model poszukiwanej przez nas kurtki będzie na niej dostępny. Tej wiosny oglądamy nie tylko klasyczne, skórzane ramoneski, ale także jej bardzo oryginalne wariacje - z jeansem, zamszem a nawet... koronką! W różnych kolorach, w przeróżne printy, w różne wzory. Do wyboru do koloru! Jeśli i ty poszukujesz swojej wymarzonej ramoneski, a ogromny wybór przyprawia cię o zawroty głowy, być może mój przegląd pomoże ci znaleźć tą idealną.









59 komentarzy:

  1. Ja jak do tej pory nie miałam okazji mieć żadnej... Może dla tego, że zbytnio za nimi nie przepadam a może dlatego, że nigdy mnie do nich nie ciągnęło...Ale kilka z tych zdjęć mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna ramoneska to mój numer 1 w szafie! Uwielbiam je :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneski są super :) Mam teraz nową ale przez pogodę nie mogę jej ubrać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia z Mango <3
    Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez czarnej ramoneski ;)
    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że inwestycja by się przydała. Praktyczne i pasujące do wielu rzeczy - coś czego niejedna nastolatka szuka. Chyba także dołączę do tego grona :)
    Najbardziej podoba mi się ta jasnoniebieska z Reservet'a :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. marzy mi się taka czarna ramoneska z ćwiekami.. ah <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ramoneska jest moim nr1 mam jedną zwykła czasrna prostą ale marzy mi sie taka z konkretnymi kolcami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ramoneski, poluję na jakąś w kolorze nude teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są świetne <3
    ja przymierzam się kupić już drugą, bo jedną mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kurteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. dawaj wszystkie do mojej szafy- zadna nie pogardze ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny post, mówię to absolutnie szczerze! Zgadzam się, że ramoneska pasuje do wszystkiego, dlatego muszę wreszcie ją zakupić, bardzo podoba mi się ta czarna z pull&bear i jeansowo-skórzana z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i absolutely adore leather jackets! they're so stylish :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I definettly want the pastel one from mango !!!
    Great !!!
    Come and see me and if you want we can follow each other ?:)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Za duzy wybor i nie umiem sie zdecydowac, co mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie mogę wybrać żadnej i ciągle noszę czarną, którą kupiłam w H&M 4 lata temu. Następną kupię już skórzaną. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przyznam ,że jakbym miała wybrać pomiędzy tymi wszystkimi co dodałaś tutaj,to sama nie wiem,bo wiele mi się podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam dziś w reserved i widziałam piękną ramoneskę - ciemnozielona, w rockowym stylu, ale super wyglądałabym również do obcasów.. cudowna:))) kocham ramoneski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podobają mi się czarne ramoneski, a najbardziej te z ćwiekami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie poluję na czarną skórę :)
    obserwuję i zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, uwielbiam ramoneski :D

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne ramonerski! zawsze mi się takie podobały, jednak w tym sezonie skusiłam się na pastelową parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W pastelowych widzę moją kurtkę z Mango odcień różu tylko, że ja mam z wholesale i kosztowała grosze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Loved the inspirations!
    Would you mind to follow each other in GFC and bloglovin? :)
    Love,

    Bong's Belleza

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. A co do bloga to obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. na prawdę nie rozumiem dlaczego zawsze brakuje jej w mojej szafie! W tą wiosnę muszę się spiąć i poszukać idealnej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie czarne z Cubusa - chyba się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ramoneski... ja kupiłam swoją w stradivarius-ie w zeszłym roku i do tej pory zachwyca mnie gdy na nią patrzę.... hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. idealne !
    ja mam dwie czarne jedna krótszą i drugą dłuższą i nie wyobrazam sb bez nich życia !
    i obie w atrakcyjnych cenach z tego co pamietam no i teraz wybralam sb bordową ramoneskę do tego i mam jedną beżową, ale taki zakiecik chyba bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  30. pastelowe są piękne <3 szczególnie ta z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają te ramoneski, chyba najbardziej podobają mi się te z materiału i w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że dodałaś taki post, świetne są te kurtki<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę zainwestować w skórzaną ramoneskę teraz, na wiosnę. Osobiście myślę o czarno-białej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się taka koronkowa ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne są te romaneski :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne, ale ja na szczęście znalazłam już swoją idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne, ale ja na wiosnę wolę klasyczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja poluję na czarną z ćwiekami. :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam posty tego typu. Wszystkie ramoneski są cudowne. Obserwuję.;3
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ramoneska to zdecydowany must have :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ekstra ramoneski! :) Planuję kupić, ale coś mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie piękne ramoneski. Szukam właśnie takiej, jednak jak mi się jakaś spodoba, to rozmiar jest nie taki, albo coś w tym stylu, ehh.
    Świetny blog. <:

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi się bardzo, ale to bardzo podobają ramoneski ;)
    I chyba w tym roku sobię zakupię ją ;3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ one są piękne! Mam już trzy skórki, ale żadna jeszcze nie jest moją idealną :(

    OdpowiedzUsuń
  45. 3 z czarnych *.* Idealna : * Obserwujemy, bo ja już : * Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  46. ciezki wybor :) najchetniej mialabym je wszystkie :) swietne propozycje nam przedstawilas :) zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie mam żadnej skórzanej kurtki-czas to zmienić!:)
    Czarna z ćwiekami z Top Secret najbardziej mi się podoba:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post! Niestety widzę, że tym sezonie nie znajdę ramoneski z zamkiem po środku... No trudno, będę musiała się dopasować do trendów.

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne są te kurtki, najbardziej podobają mi się czarne *.*

    OdpowiedzUsuń
  50. skusiłabym się na pastelową :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już mam swoją ramoneskę :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam czarną ramoneskę z Reserved z zeszłego sezonu i widzę, że nadal w tym będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ramoneski z Cubus'a zawsze są pięknie dopasowane :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham ramoneske z Massimo dutti brazowa i czarna:)moze kiedys siwa:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.