23 maja 2013

Czas na... wakacje! ♥

Ostateczni mogę powiedzieć, że cały ciężar z moich barków, który męczył mnie od ponad pół roku, został wreszcie z nich zdjęty, a i śladu po nim nie ma żadnego. Wszystkie matury zaliczone! Dopiero po wyjściu z ostatniej z nich - ustnej z angielskiego - poczułam nieopisaną ulgę, radość i wciąż ogromne zdziwienie - że ja przez to wszystko naprawdę przebrnęłam, że mam to już za sobą. "Matura na sto pro" nabrała znaczenia dosłownego! 

Czas rozkoszować się najdłuższymi wakacjami w moim życiu i zacząć skreślać wszystkie te punkty z listy rzeczy do zrobienia po maturze. Mam koło setki książek, które obiecałam sobie przeczytać, miliony zaległych filmów, które wciąż na mnie czekają. Co najmniej kilkanaście miejsc do odwiedzenia na rowerowych wyprawach, mnóstwo osób, które chciałabym wreszcie odwiedzić. Szafa moja też woła o chwilę uwagi - wkrótce trzeba będzie wybrać te rzeczy, w których nie chodzę i puścić je w świat.

Pierwszy dzień wakacji (co prawda mamy je przecież od zakończenia roku, czyli końca kwietnia, ale ja jednak liczę od tej ostatniej zaliczonej matury) spędziłam z moim A. we Wrocławiu. Planowaliśmy zajrzeć do ZOO, ale służbowe plany niestety się przedłużyły i ostatecznie nie udało nam się zwiedzić nic. Tak czy siak za parę miesięcy będziemy tam mieszkać, więc nie jest to ogromna strata - wszystko zdążymy wkrótce nadrobić. 

W weekend wybrałam się na pierwszą modową mini sesję, o której pisałam już dość dawno. W zasadzie zamysł założenia tego bloga był głównie 'modowy', ale cóż - wyszło jak wyszło, odkryłam w sobie uwielbienie do kosmetyków, odkrywania nowości, oceniania ich i skończyło się tak, że większość postów to właśnie recenzje. Tym większy problem, że nie mam niestety znajomego fotografa, który z chęcią porobił by mi kilka zdjęć od czasu do czasu. Tak też pierwszym 'fotografem' stała się moja mama, z którą w niedzielę wybrałyśmy się na spacer w słoneczku. W taki sposób powstało te kilka zdjęć, które może nie są idealne, ale sama sesja sprawiła nam wiele radości :)





maxi skirt - H&M / white top - House / nude wedges - atmosphere / bracelet - Lilou&MagArt

46 komentarzy:

  1. Rozumiem co czujesz. Ja ja rok temu poszłam zdać ostatnią maturę i wyszłam z pozytywnym wynikiem to się poczułam taka...wolna:) Niesamowite uczucie! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już od poniedziałku rozkoszuje się lenistwem "pomaturalnym" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w poniedziałek wyruszam na pierwszą 'dłuższą' wakacyjną wyprawę - aż trzydniową, totalnie imprezową z moją klasą :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Gratuluje zakończenia matur !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spódnica!

    Sesja całkiem ciekawa, nie poznałam Cię nawet - na profilu Bloggera wyglądasz zupełnie inaczej :D W jakim miejscu ją robiłaś? Te ruiny wyglądają interesująco :D

    A ja maturę zdawać będę za dwa lata i... już się boję. Chociaż nawet nie wiem jeszcze, jakie przedmioty dodatkowe wybrać. Wciąż się waham. Ale, na szczęście, mam jeszcze troszkę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ze mnie kameleon hehe :D Wiesz, to pewnie przez te ciemniejsze włosy, które mam teraz. Wydaje mi się jednak, że bardziej 'podobna do siebie' jestem chyba na tym zdjęciu profilowym. W tej sesji też duży wpływ na mój wygląd miało okropnie intensywne słońce, przez które marszczę się bardzo, robię dziwną minę hehe :D Robiłam je niedaleko mojego miejsca zamieszkania, w Olsztynie na jurze :) Im szybciej kochana zdecydujesz co zdawać na maturze i im szybciej zaczniesz się przygotowywać, tym lepiej Ci potem będzie, o wiele luźniej. Nie ma sensu zostawiać tego na ostatnią chwilę, wiem po sobie...

      Usuń
    2. O tak, słońce kiedy świeci zbyt mocno, może przeszkadzać podczas sesji XD

      Co do matury... Chciałam zdawać biologię, ale teraz jest bardzo ciężko, przede wszystkim nie tylko ze względu na ogrom materiału, ale również metody nauczania mojej pani od tego przedmiotu. Ostatnio zastanawiam się nad językiem włoskim i geografią... Na pewno, co do obowiązkowych przedmiotów, angielski i polski będę zdawać na poziomie rozszerzonym, a matematykę na podstawowym. A nad resztą jeszcze się zastanowię...

      Usuń
    3. Ja zdawałam rozszerzoną geografię nie mając jej w ogóle w szkole w trzeciej klasie (odeszła mi już po dwóch latach), uczyłam się więc sama w domu i na korepetycjach, myślę więc że wszystko jest możliwe - jeśli naprawdę chcesz zdawać biologię, warto się zapisać na korepetycje i zacząć uczyć w domu. Prawda jest taka że 75% rzeczy z każdego przedmiotu uczymy się sami w domu. Tym bardziej że do matury masz mnóstwo czasu, także dałabyś radę na pewno gdybyś się zdecydowała :) Dobrze jest zdawać obowiązkowe przedmioty na poziomie rozszerzonym - tak czy siak przygotowujemy się do podstawy, a przecież rozszerzenia nie da się nie zdać. Nawet jak napisze się słabo to i tak podczas rekrutacji rozszerzenie liczy się dwa razy tyle co podstawa, więc opłaca się zdecydowanie.

      Usuń
    4. Prawdopodobnie geografia odejdzie mi już po pierwszej klasie, więc jeśli będzie możliwość kontynuowania jej nauki (pewnie na poziomie rozszerzonym), to się na to zdecyduję.

      Co do nauki w domu, to zazwyczaj nie mogę wykrzesać z siebie ochoty na nią, ale mam to szczęście, że jestem wzrokowcem i czasem wystarczy parę rzutów oka na jakąś stronę i coś tam zapamiętam. Dużo też wynoszę ogólnie z lekcji, w sensie, co powie nauczyciel, to staram się zapamiętać, choć nie zawsze to wychodzi - zależy od nauczyciela i jego sposobu prowadzenia zajęć. Ale naprawdę będę musiała wziąć się do nauki w domu, przede wszystkim z tą biologią. I włoskim, jeśli jednak zechcę go zdawać go na maturze. Z językiem myślę, że będzie mi łatwiej, bo zaczęłam się go uczyć już wcześniej i ogólnie lubię włoski ;)

      Dziękuję za wsparcie i trzymanie kciuków! :*

      Usuń
  5. Widzę, że nie tylko ja cieszę się z najdłuższych wakacji w życiu! :) Należy nam się odpoczynek po tym wszystkim. :)

    Wyglądasz prześlicznie, spódnica maxi to obowiązkowy must-have w te wakacje :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, oj tak to prawda - po tej męczarni maturalnej zdecydowanie nam się takie wakacje należą :)

      Usuń
  6. ŚLICZNA KOLORYSTYKA

    DZISIEJSZEJ TWOJEJ STYLIZACJI :)))

    POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już nareszcie mam wakacje, ale w ogóle się z nich nie cieszę... Oby Twoje były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor spódnicy! ;) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu długie i luźne spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyglądałaś :) cudowna ta spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przepięknie! I skąd ja znam to uczucie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ciągle wypatruję idealnej długiej spódnicy;) Wyglądasz promieniujaco;)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja na +, zdjęcia w ładnej scenerii

    Konkurs: https://www.facebook.com/halfcatstore/posts/574403882581331

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie spódnica :) POzdrawiam i zapraszam na moje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, this place is so beautiful , what a lovely view!!! You look great as well, skirt is so gorgeous! Thanks for sharing such a nice post! Gladly followed you with GFC, hope you can do same;)
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że też po maturze, ulga, uff ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie zdjęcia <3
    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i gratuluję przebrnięcia przez wszystkie matury. Pamiętam, że ja także poczułam ulgę po ostatnim egzaminie, poczułam wolność i taki spokój ducha, że nic więcej w temacie zrobić już nie mogę. Nie było zatem wyrzutów sumienia, że za mało czasu poświęcam nauce np.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej spódnicy wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podobasz na tych zdjeciach; stylizacja, makijaz taki delikatny no swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo gratuluję zdania matury...jak dla mnie jest to najważniejszy egzamin w życiu! no i prawo jazdy:) tylko zdobywać świat teraz ...super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowną masz spódnicę. Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. nooo to miałas najlepszego fotografa na swiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciąglę poluję na długą spódniczkę i znaleźć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zdania! Masz cudną spódnicę uwielbiam maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. No i pierwsza sesja przed Tobą! Super, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. AWWW, this post is amazing, just as your blog!!!! All the photos are so bright and interesting!!!And you chose a really great location!!!!
    Would you like to come to my blog, and maybe follow each other!!! Please let me know!!!!
    Have a nice day!
    Ann
    http://somethingsworthtrying.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super look :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś taka śliczna, powinnaś częściej zamieszczać posty tego rodzaju. Mama spisała się na medal jako fotograf! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po Twoich zdjęciach widzę, że mamy podobny typ urody:) To super, bo będę mogła podpatrywać u Ciebie, co używasz i czy jesteś z danej rzeczy zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.