30 grudnia 2013

Ostatnie pożegnanie z tegorocznymi świętami - mix zdjęć :)

Święta, święta i... kilkadziesiąt zdjęć, upamiętniających te cudowne chwile :) Oj, muszę przyznać, że na święta cieszyłam się jak dziecko i uwielbiam ten magiczny czas! I mimo że i tak udało mi się je przedłużyć o dwa dni, to jednak ciągle mi mało - z utęsknieniem więc będę wyczekiwała kolejnych! A żeby się jeszcze chwilę nimi nacieszyć, postanowiłam podzielić się z wami zdjęciami, które pokazują pewne akcenty i elementy świąt w moim domu :)


1 - W święta nie mogę się oprzeć robieniu karteczek dla moich najbliższych - na zdjęciu element kartki dla mojej mamy w trakcie rysowania ;) 2 - A tu z kolei kartka zadana na zajęcia - motyw przewodni - dzielenie się! - z żartobliwym akcentem 3 - Już od Mikołajków nastrajałam się na święta - myślałam, że nie przepadam za białą czekoladą (bo za słodka), a dzięki tej choinkowej wersji przekonałam się, że jest inaczej 4 - Jestem uzależniona od ciepłych kapcio-skarpetek i w zasadzie mogłabym je zacząć kolekcjonować! Te w norweskie wzorki dostałam od mamy na Mikołaja i uwielbiam je! 5 - Świeczki to nieodłączny element świąt, szczególnie jeśli pachną tak pięknie! Te upolowałam w niemieckim DMie. 6 - Na jarmarku świątecznym we Wrocławiu spróbowałam po raz pierwszy gorących kasztanów - a w smaku? dziwne, bardzo dziwne... 7 - Uwielbiam prezenty, tak samo dostawać, jak i dawać! Wyszukiwanie idealnych prezentów dla moich najbliższych pod choinkę zaczynam już na początku grudnia, albo i wcześniej! Na zdjęciu prezent od rodziców na Mikołajki ;)


 1- W domu u rodziców zawsze święta są widoczne w każdym kącie! Chociaż nigdy nie wkładamy prezentów do skarpet, a kominka nie posiadamy - na klamce zawsze skarpeta zawiśnie! Czyli tradycje po polsku z przymrużeniem oka ;) 2 - I znowu świeczki - zapach jabłka z cynamonem uwielbiam tak bardzo, jak zapach pierników, o czym rozpisywałam się kilka postów temu. 3 - Tego pana spotkałam na moim biurku i po prostu się rozczuliłam na jego widok! Mimo że to świeczka, pewnie nigdy go nie zapalę ;) 4 - A ten zestaw towarzyszy mi każdego roku od niepamiętnych czasów - mój ukochany Pan Bałwanek z dzieciństwa czasem siedzi sobie na tym parapecie przez calutki rok, a piernikowa chatka pojawia się w święta już od kilku lat i też pewnie nigdy jej nie zapalę. Pamiętam, że kilka lat temu jeszcze pachniała piernikiem! 5 - Nawet waciki mają swój nowy, świąteczny domek :)


 1 - W moim pokoju co roku pojawia się miniaturowa choineczka, do której moja mama przykleja jeszcze bardziej miniaturowe ozdoby. Wierzcie lub nie, ale te białe, niemalże niewidoczne 'nitki' to najbardziej miniaturowe lampki choinkowe, jakie udało nam się kupić! Wyglądają po prostu cudownie, jak kropelki wody. 2 - Ubieranie tej dużej, prawdziwej choinki w salonie zawsze zaczynamy na dzień przed Wigilią. To z kolei tradycja przypisana mi i mojemu tacie. 3 - A to? Rózga dla grzecznych? :D 4 - Ozdoby świąteczne muszą się wpisywać w kolorystykę pokoju, a jak! 5 - Bez 'obciachowego' świątecznego sweterka z reniferami ani rusz! 5 - Moje uwielbienie do reniferów przejawia się również w skarpetach! 6 - Mówiłam Wam już, jak bardzo podoba mi się ta moja miniaturowa choineczka? :D

 Pierniki, pierniki, pierniki! Dekorowanie ich to jedna z największych świątecznych przyjemności! Co z tego, że w moim wykonaniu może trwać nawet kilka godzin :D Warto!


A tu już ta prawdziwa choinka w salonie i... prezenty! Sami się śmialiśmy, że chyba byliśmy wyjątkowo grzeczni w tym roku, bo prezentów znalazło się pod choinką więcej, niż domowników! Oj, lubimy się obdarowywać.

 1 - Dla mojego pieska też znalazł się pod choinką prezent, przecież też był grzeczny w tym roku (taaa...) :D 2 - Maks nie bardzo jednak wiedział gdzie szukać i rozglądał się ze złej strony. Czyżby nie umiał czytać? 3 - Z naszą pomocą jednak odpakował swój prezent i już po chwili degustował... 4 - .... aż został po nim tylko papierek.
A tu rzut oka na niektóre z prezentów, jakie znalazły się pod naszą choinką - 1 - Mama doskonale wie, jak bardzo uwielbiam renifery! 2 - A ja z kolei reniferami dzielę się również z mamą, dając jej najcieplejsze i najsłodsze skarpetki, jakie znalazłam! 3 - Oglądaliście kiedyś Revenge? To na pewno przypadek i pewnie moja chrzestna nie wie, jak bardzo lubię ten serial, ale w moje gusta trafiła idealnie - prześliczny znak nieskończoności będzie często gościł na moim nadgarstku :) 4 - Odkąd z moim chłopakiem mieszkamy razem, on doskonale wie, że herbat dla mnie nigdy za wiele! Wie też, jak bardzo uwielbiam te z Czasu na Herbatę :) 5 - Mama zdradziła mi, że Cotton Ball Lights zakupiła dla mnie z myślą o świątecznym prezencie zanim one znalazły się na mojej wishliście - od dawna wiem, że podobają nam się te same rzeczy! 6 - Już teraz wiem, że przez cały rok nie będę musiała kupować żadnych słodyczy! 7 - Kubki świąteczne to obowiązkowy element wyposażenia mojego mieszkania - a są tak śliczne, że sięgam po nie w zasadzie nie tylko w święta :D W tle kawałek prezentu ode mnie dla mojej mamy - to prawdziwa miłośniczka Simsów (i mam to po niej!). 8 - Czeeeekoooolaaaaaadaaaaa!


I tak oto minęły jedne z najpiękniejszych świąt w moim życiu (a powtarzać to mogę co roku, bo każde są cudowne)! Miło było je przedłużyć sobie o jeszcze jeden dzień, przygotowując tego posta :) Mam nadzieję, że i wasze były takie wyjątkowe! A teraz zaczynamy przygotowania do Sylwestra!

16 komentarzy:

  1. Ale było u Ciebie akcentów świątecznych ;) Tą milkę tez jadłam i bardzo lubię ;) Świetne są te kubeczki , idealne na gorącą czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dużo wspaniałych świątecznych zdjęć :D mój pies też dostał prezent w tym roku hehe
    zapraszam ♥
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świeczki z Biedronki :) Ja w sumie cieszę się, że już po świętach, bo ciągle w drodze i jakoś nawet nie miałam czasu na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie skarpeciory cudowne :) i ile fajnych świątecznych zdjęc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpety najlepsze !!! Samej pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpetki rządzą! :) Generalnie bardzo fajne zdjęcia. Lubię oglądać takie świąteczne notki bogate w zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam ten czas , szkoda ze tak szybko zleciał;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, mam takie same skarpy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! :D Uwielbiam takie posty ;)
    http://mimibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta muszą być magiczne i wyjątkowe i niech takie zawsze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale :) skarpety z 3 zdjęcia są boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier wygląda przecudownie ! Ciągle szukam żywego srebra, szkoda, że te lakiery są u nas niedostępne:(

    Zapraszam do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.