5 czerwca 2013

Moje pierwsze zamówienie z Minti Shop - Tangle Teezer, Barry M, Sleek!

Wczoraj przyszedł bardzo oczekiwany przeze mnie kurier, aby wręczyć mi malutką paczuszkę, która wywołała u mnie ogromną radość! Tuż przed Dniem Dziecka moja kochana mama wpadła na pomysł, że może w tym roku sama wybiorę sobie prezent. Nie jestem na to przypadkiem za stara? Nieee, z Dnia Dziecka się nie wyrasta! Do tej pory bardzo lubiłam niespodzianki, zawsze cieszyłam się z każdego prezentu, a wybieranie sobie go samemu wcale nie jest takie proste w moim przypadku. Wiadomo, każdy z nas ma coś na swojej liście 'must have', ale jeśli przychodzi co do czego, a ktoś pyta 'co chciałabyś dostać...?', w moim przypadku z tej listy pozostaje tylko jedna wielka pustka w głowie. Tym razem jednak tak nie było. Odkąd bloguję i przeglądam wasze posty, recenzje, nowinki kosmetyczne, często odnajduję rzeczy, które bardzo mi się podobają i na pewno by się przydały. O sklepie Minti Shop słyszałam już wiele pozytywnych opinii, a ich bogata oferta rzeczy, których w zwykłych sklepach czy drogeriach raczej nie dostaniemy, od razu przyciągnęła moją uwagę.




Jeśli chodzi o moją opinię dotyczącą realizacji mojego zamówienia przez Minti Shop:
  • strona internetowa jest bardzo przejrzysta, rejestracja niezwykle prosta, złożenie zamówienia nie sprawia nam żadnych problemów, mamy dużo możliwości zapłaty oraz dostawy do wyboru
  • ceny przesyłki nie są zawyżone, możemy wybrać najkorzystniejszą dla siebie - czy to pocztą, czy kurierem, czy też do paczkomatu
  • co do samego czasu dostawy - przelew wykonałam w środę po południu przez portal transferuj, więc został on zaksięgowany błyskawicznie, wybrałam opcję dostawy kurierem (Minti Shop obiecuje, że w tym wypadku 99% przesyłek doręczanych jest na następny dzień roboczy), w czwartek było oczywiście święto więc to zrozumiałe że przesyłki nie dostałam błyskawicznie, ale niestety u mnie ta obietnica nie do końca się sprawdziła - przesyłkę dostałam dopiero we wtorek około południa, a więc trzeciego dnia roboczego od złożenia zamówienia
  • cały czas jesteśmy informowani o statusie zamówienia - w przypadku wyboru dostawy kurierem dostajemy numer zamówienia, dzięki któremu na stronie firmy kurierskiej możemy sprawdzić, czy przesyłka została już wysłana, czy jest ona np. na magazynie nadającym, doręczającym, czy już została wydana kurierowi w naszym mieście
  • zamówienia powyżej 200 zł zwalniają nas z kosztów wysyłki
  • jeśli chodzi o zapakowanie zamówienia - wiele dziewczyn zachwycało się bardzo ładnym, efektownym zapakowaniem zamówionych rzeczy - ja bym się tutaj tak nie zachwycała, są to zwykłe bibułki, które u mnie były dość pogniecione i niedokładnie zawinięte - ale to prawda, ich kolory wyglądają bardzo ładnie i cieszą oko, a te rzeczy, które wymagają ostrożnej przesyłki (jak np. paletka cieni) zapakowane są dodatkowo w ochronną tekturkę, tak by nie ulegały mechanicznym zniszczeniom
  •  jeśli chodzi o ceny kosmetyków i produktów oferowanych przez Minti Shop - większość produktów to rzeczy cenionych na rynku zagranicznym firm, które nie należą do najtańszych, ale często możemy natrafić na duże obniżki i promocje
Przejdźmy więc do rzeczy, które zamówiłam dla siebie :)

Pierwszą rzeczą, która przyszła mi do głowy, kiedy mama poprosiła o wybór prezentu dla siebie to paletka cieni do powiek Sleek, która już wiele razy podbijała moje serce na waszych blogach czy innych stronach internetowych. Zazwyczaj jednak w domu miałam jakieś cienie w naturalnych odcieniach beżu czy brązu gdyż są to moje ulubione, sprawdzone kolory makijażu oka, który wykonuję na co dzień. Dlatego też wcześniej nie decydowałam się na zamówienie tej paletki chociaż wiedziałam, że prędzej czy później znajdzie się ona u mnie. Wybrałam więc paletkę Sleek i-Divine Au Naturel, w której znajduje się 12 cieni do powiek na bazie minerałów. Cienie są bardzo mocno napigmentowane, aksamitne, kolory w opakowaniu wyglądają przepięknie. Również opakowanie wygląda bardzo profesjonalnie - jest eleganckie, minimalistyczne, solidne, a w środku znajdziemy bardzo duże lusterko, które pozwoli nam na wykonanie makijażu w każdym miejscu. Do opakowania dołączona jest również pacynka do cieni, ja jednak jestem zwolenniczką pędzelków. W internecie możecie znaleźć swatche tych cieni pokazujące jak wyglądają na skórze - ja jednak nie jestem zwolenniczką sugerowania się tymi oto próbkami gdyż na każdej skórze cienie te wyglądają inaczej, a w dodatku zdjęcia w internecie często są robione w różnym świetle, co może wprowadzić nas w błąd. Paletka ta kosztuje 32,90.




Kolejna rzecz wpadła mi w oko po raz pierwszy dopiero podczas składania zamówienia - nigdy wcześniej nigdzie jej nie widziałam. Jest to pisak do wykonywania wzorków na naszych paznokciach. Efekt pokazany na stronie Minti Shop bardzo mi się spodobał, dlatego właśnie kolejną rzeczą która dołączyła do mojego zamówienia jest pisak do ozdabiania paznokci firmy Barry M. Na pewno będziemy korzystać z niego obie - ja i moja mama. Już nie mogę się doczekać, aż coś zmaluję na paznokciach :) Wybrałam kolor czarny, gdyż jest najbardziej uniwersalny, chociaż na stronie możemy zakupić również różowy, biały lub srebrny. Wkrótce pewnie pokażę paznokcie zmalowane tym cudeńkiem. Kosztuje 23,41.


Każda z was na pewno spotkała się już gdzieś z magicznymi szczotkami Tangle Teezer, które wyglądają bardzo zabawnie - ich neonowe kolory i ciekawy kształt przykuwają uwagę każdego. Słyszałam o nich mnóstwo opinii i zawsze byłam ciekawa - jak to działa? Szczotki te jednak do tej pory były drogie, kosztowały zawsze około 50 zł. Kiedy zauważyłam promocję na stronie Minti Shop, nie mogłam się powstrzymać, dlatego do koszyka wpadła również szczotka Tangle Teezer Salon Elite Juicy Fruits Purple Crush. Oto, czego możemy się o niej dowiedzieć ze strony Minti Shop: "Tangle Teezer to szczotka zaprojektowana przez brytyjskiego fryzjera Shaun P., umożliwia szybkie rozczesanie zarówno mokrych jak i suchych włosów, bez ciągnięcia, wyrywania, łamania i elektryzowania włosów. Dodatkowo nadaje połysk. Szczotką można rozczesywać włosy od nasady po końce, co przy użyciu innych szczotek i przy mokrych włosach, zwykle nie jest możliwe."
Czesałam się nią już kilka razy i szczerze? Dlaczego nie miałam jej nigdy wcześniej?! Jest po prostu fantastyczna! Z chęcią poświęciłabym jej cały post i opisała jak najdokładniej się tylko da jej cudowne działanie, ale prawda jest taka, że to trzeba po prostu spróbować na własnych włosach. W promocji udało mi się ją zdobyć za 36,90. 







Zakupy zaliczam do bardzo udanych, mamie z całego serduszka za prezent bardzo dziękuję, bo sprawił mi wiele radości i będzie sprawiał każdego dnia :) Minti Shop mogę jak najbardziej polecić, to samo tyczy się rzeczy o których napisałam (z wyjątkiem pisaka do paznokci, którego jeszcze nie przetestowałam, ale wkrótce o nim napiszę!). Podejrzewam, że kiedyś jeszcze zamówię coś z tego sklepu, tym bardziej że jest jeszcze kilka paletek Sleek które podobają mi się niesamowicie - chociażby Oh So Special czy Storm.

Zapraszam was na stronę tego świetnego sklepu:


Zachęcam również do polubienia mojego fanpage na Facebooku :)

44 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tej paletki Sleek :) bardzo ładna jest :) moje kolory *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj to muszę wejść na ich stronę, świetna ta paleta cieni, śliczne kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiałam jeszcze nic z tego sklepu, ale kusi mnie ten pisak do zdobień. Uwielbiam bawić się w malowanie paznokci, a taki gadżet na pewno by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty ;) mam ochotę od dawna na tangle teezer ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka też wpadnie w moje ręce... mam nadzieję, że jest tak dobra, jak piszą o niej tu i tam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TT mam już ze dwa lata i nie wyobrażam sobie rozczesać włosów czymś innym :) Sleekowe paletki jakoś mnie nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna paletka do oczu:) moje kolory<3

    OdpowiedzUsuń
  8. produkty są bezbłędnie zapakowane, czułabym się przy rozpakowywaniu jak na gwiazdkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie odwiedzić tą stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent niezwykle udany ;) Sama mam ochotę na tą szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. TT jest taka tania ?? muszę się zastanowić ;) paletka ma śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jestem ciekawa tego pisaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory cieni! <3 A gdy ja dostałam paczkę z tangle teezerem, moja reakcja po przeczesaniu włosów była taka sama - dlaczego ja go wcześniej nie miałam?! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. paleta cieni jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  15. pozazdrościć zakupów! miło się czytało twoją opinię o tym sklepie :) zrobię sobie tam zakupy

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam cienie do powiek Sleek :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna paletka, a sklepu nie znam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zrobienia zakupów w Minti i jakoś tak mi schodzi...
    daj koniecznie znać jak sprawdza się pisak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie korzystałam z tego sklepu (jeszcze :D!) ale opakowania w mój gust się akurat wbijają, ładniejsze to niż zwykła folia bąbelkowa:). Paletkę Au Naturel ze Sleeka uwielbiam, jedna z najfajniejszych sleekowych palet!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę zakupić sobie taką paletkę! :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojj ta szczotke na pewno sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tą szczotkę :) świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko tak pięknie zapakowane! A zawartość zachwyca :) wszystkie tak chwalicie tę szczotkę, że aż chyba w końcu ją sobie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzy mi sie taka szczotka i paletka sleeka :D świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczotka chodzi za mną od dłuższego czasu, czytałam wiele pozytywnych opinii na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tyle dobrego nasłuchałam się o tej szczotce;) daj znać jak Ci służy;)
    Polubiłam Twojego facebooka z prywatnego Anna Grochowska;) zapraszam też na mój funpage;)

    OdpowiedzUsuń
  27. intryguja mnie te cienie juz na ktoryms blogu je widze, ciekawe czy ladnie maluja ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sleek i szczotka, chyba w końcu ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczotka marzy mi się od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sama zastanawiam się nad ta szczotką, a paletke mam identyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  31. pieknie wszystko popakowane, ja tez szykuje sie do zakupow u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paleta jest moim marzeniem, kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo śliczne cienie tej paletki, aż sama sobie bym taką kupiła ;)
    Szczotka *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie też się zastanawiam nad zakupem tej szczoty, ale nie mogę się zdecydować, jaki kolor kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paleta rewelacyjna, w stu procentach moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  37. To bardzo miłe, kiedy prezenty są tak fajne i sprawiają komuś radość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam zakupy w minti:)
    tę paletkę mam zamiar sprawić sobie na mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię tą paletkę ze Sleeka; ) jeśli chodzi o Minti to mam zamiar kupić u nich brązer Bahama Mama i chyba na TT tez się zdecyduje zwłaszcza ze miewają promocje; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam sklep Minti Shop! To co, że zamawiałam tam tylko raz ;) Jednak dawno nie spotkałam taj profesjonalnej obsługi. Moje zamówienie doszło... następnego dnia po zamówieniu i to do tego w sobotę :) A wszystko ładnie i starannie zapakowane...

    A paletka Sleek mi się marzy i marzy... Ale mam za dużo cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.