12 grudnia 2016

Selfie Project - nowa seria do pielęgnacji twarzy w Rossmannie

Selfie Project - nowa seria do pielęgnacji twarzy, która będzie dostępna w drogerii Rossmann


Niedawno pokazywałam Wam pudełko z Programu Nowości drogerii Rossmann, w którym znalazłam trzy kosmetyki z nowej serii do pielęgnacji twarzy marki Selfie Poject, która właśnie pojawiła się w drogeriach Rossmann. Z zapałem zabrałam się za testowanie, bo uwielbiam sprawdzać zupełnie nowe marki, które dopiero pojawiają się na rynku, a w dodatku ich opakowania bardzo przypadły mi do gustu. Czy zdały swój egzamin i przypadły do gustu mojej cerze? Sprawdźcie same!

Selfie project kosmetyki do młodej skóry

Selfie Project - kosmetyki do pielęgnacji młodej cery


Kosmetyki marki Selfie Project przeznaczone są do cery młodej z niedoskonałościami, bogate w naturalne, botaniczne składniki, bez parabenów, SLS i SLES, oleju parafinowego. Odblokowują pory, oczyszczają, zapobiegają niedoskonałościom i pomagają pozbyć się zaskórników. Ja jestem posiadaczką cery suchej i raczej wrażliwej, nie mam problemów z niedoskonałościami, ale czasem lubię sięgać po oczyszczające kosmetyki, które stosowałam kiedyś. Teraz robię to jednak bardziej świadomie - musimy pamiętać, że wiele kosmetyków do młodej cery ma działanie mocno wysuszające i zupełnie nie nadaje się do pielęgnacji skóry z niedoskonałościami, bo przez tego typu produkty popadamy w błędne koło, robiąc sobie raczej szkodę, niż poprawiając kondycję skóry. Selfie Project to kosmetyki, które mają dbać o naszą cerę i dobrze ją oczyszczać, bez efektu przesuszenia (brak SLS i SLES ma nam to zagwarantować). Czy faktycznie są takie, jak obiecuje producent?

Selfie Project żel do mycia twarzy


Żel do mycia twarzy to kosmetyk, po który sięgam bardzo często, niemal codziennie - uwielbiam uczucie odświeżenia i czystości, którego nie osiągnę samym płynem micelarnym czy mleczkiem do demakijażu. Żel do mycia twarzy Selfie Project to kosmetyk zamknięty w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką - według mnie wszystkie żele do twarzy powinny mieć załączony dozownik, co zdecydowanie sprawia, że używanie ich jest łatwe i przyjemne. Żel ten tworzy na skórze bardzo fajną pianę, która perfekcyjnie oczyszcza naszą skórę. Świetnie radzi sobie ze zmyciem makijażu i pozbyciem się sebum. Cera po jego użyciu jest gładka, mięciutka w dotyku a nam pozostaje świetne uczucie świeżości i czystości. Skóra wydaje się być pobudzona, wygląda ładniej i zdrowiej. Bardzo ucieszyło mnie to, że żel przy tym wszystkim jest niesamowicie delikatny, a nawet pomaga złagodzić podrażnienia i ukoić cerę, usuwając zaczerwienienia. Żel przepięknie pachnie, co dodatkowo zachęca do częstego sięgania po niego. Nie wystąpiło uczucie nieprzyjemnego ściągnięcia skóry czy wysuszenia - wręcz przeciwnie. Bardzo się z nim polubiłam i chętnie sięgam po niego każdego dnia - nie dość, że wpływa to pozytywnie na kondycję mojej skóry, to jeszcze jest bardzo relaksujące, dzięki tej cudnej pianie :) 

Selfie project żel do mycia twarzy

Selfie project żel do mycia twarzy skład
 

Selfie Project krem do twarzy - lekki krem matująco-nawilżający


Bardzo lubię, kiedy bez obaw mogę rano nałożyć krem na buzię, a chwilę potem wykonać makijaż. Nigdy nie mam nadmiaru czasu o poranku, dlatego nie cierpię kiedy krem długo się wchłania, jest na skórze wyczuwalny, ciężki i tłustawy. Krem do twarzy Selfie Project spisał się rewelacyjnie jako baza pod podkład, mogę nawet powiedzieć, że chyba nie miałam lepszego kremu pod makijaż. Nie dość, że błyskawicznie się wchłania, praktycznie tuż po rozsmarowaniu, to jeszcze jest na skórze niewyczuwalny. To prawda, że skóra staje się nawilżona i mięciutka, ale w ogóle nie czujemy, że to za sprawą kremu, który na nią właśnie nałożyłyśmy. Kiedy nawet dotkniemy dłonią skóry, jest ona w dotyku taka, jak przed nałożeniem kremu. Dla mnie ta lekkość kosmetyku to po prostu jego największa, rewelacyjna cecha, która sprawia, że z pewnością sięgnę po niego ponownie. Nie mam raczej tendencji do błyszczenia się skóry twarzy, ale krem ma działanie matujące i nawilżające zarazem, dlatego na pewno sprawdzi się u osób również z innymi typami twarzy - mieszaną czy tłustą. Podobno posiada on coś takiego jak FotoCzułe Pigmenty, które mają za zadanie sprawić, że cera natychmiast będzie wyglądała doskonale - dla mnie takie magiczne słówka to po prostu marketingowe bajki, ale nie mogę nie przyznać, że krem naprawdę poprawia wygląd skóry już po nałożeniu :) Warto zwrócić też uwagę na pozostałe dwa składniki - węgiel bioaktywny, który pomaga w walce z niedoskonałościami i działa antybakteryjnie oraz wyciąg z blue daisy, który łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. U mnie sprawdził się fantastycznie i nawet przy mojej suchej, wrażliwej cerze zdał egzamin. Ciekawa jestem jak spisałby się u osób z cerą skłonną do niedoskonałości i przetłuszczającą się.

Selfie project krem do twarzy lekki matująco nawilżający

Selfie project krem do twarzy lekki matująco nawilżający

Selfie Project oczyszczające plastry na nos


Kiedyś testowałam już jakieś plastry oczyszczające na nos i byłam bardzo rozczarowana - w ogóle nie chciały się trzymać i wcale się nie sprawdziły. Z tymi było jednak inaczej - na opakowaniu była wyraźna instrukcja, jak ich używać i bez problemu zaaplikowałam je na skórę. Plasterki bardzo mocno się trzymały i wcale nie odklejały w czasie noszenia. Bez problemu pozwalają dopasować się do kształtu nosa. Zdejmowanie plasterków nie boli i nie sprawia żadnych trudności. Moja skóra była dość mocno czerwona w miejscu plasterka po odklejeniu go, ale jako posiadaczka wrażliwej skóry w zasadzie nie byłam tym faktem zaskoczona. Nie wystąpiło żadne uczucie pieczenia, swędzenia czy inne nieprzyjemne skutki, dlatego jestem pewna że była to normalna, naturalna reakcja. Na plasterku nie zauważyłam wielu zanieczyszczeń, gdyż nie mam problemów z zaskórnikami, ale na pewno plastry poprawiły wygląd skóry, która wydaje się gładsza i oczyszczona. Jestem ciekawa, czy u osób z widocznymi zaskórnikami by się sprawdziły, bo to właśnie bardziej dla takich osób są przeznaczone. Trudno mi zatem powiedzieć, czy mogę je polecić w 100%, ale mi ich działanie w zupełności wystarczyło.

Selfie Project plasterki oczyszczające na nos

Selfie Project - moje wrażenia :) 


Mimo że marka nie jest bezpośrednio przeznaczona dla mnie, a raczej dla nieco młodszych użytkowników z niedoskonałościami cery, to jednak bardzo przypadła mi do gustu. Wszystkie kosmetyki mają bardzo ładne opakowania, piękne, subtelne zapachy i delikatne działanie. Bardzo cieszy mnie, że w końcu powstają kosmetyki takie jak Selfie Project, które oczyszczają skórę, ale jej przy tym nie przesuszają - wręcz przeciwnie. To na pewno krok w dobrą stronę i zdecydowanie poleciłabym chociaż spróbować tą serię osobom, które borykają się z niedoskonałościami cery :)

Rossmann  - żel do twarzy 13,99zł/250ml, krem do twarzy 15,99zł/50ml, plasterki na nos 9,99zł/4sztuki.

22 komentarze:

  1. jestem ciekawa tych kosmetyków, muszę wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce ;) Krem raczej nie dla mnie, ale plastrów na nos jestem ciekawa. Może kiedyś się zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wczoraj dostałam paczkę od Selfie Project i wlasnie byl ten żel do twarzy, ale jeszcze nie uzywalam. mam nadzieje,ze sie dobrze spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatny jest i nie wysusza za bardzo skóry, co dla mnie np jest dość ważne bo mam spore skłonności :(

      Usuń
  5. Hmm... Ciekawe kosmetyki... I ceny też przystępne :) Ale jak ja doczepię się do jakiegoś kosmetyku to ciężko mi go zmienić na inny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale krem do twarzy brzmi interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te plastry mnie zaciekawiły :) I cena wydaje się też dobra!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie te plasterki na nos sprawdziły się bardzo dobrze, chyba jedne z najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne mają kosmetyki. Mój faworyt to płyn micelarny i krem

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam o tej firmie :) ale jak będę w Rossmannie to na pewno skuszę się na krem do twarzy :) chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzyłam te produkty ostatnio w drogerii i powiem szczerze, ze mnie bardzo zaciekawiły i szukałam opinii przed kupieniem i zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słyszę o nich, nawet nie widziałam ich jeszcze w drogerii. Jak spotkam to chyba się pukoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten żel i u mnie się sprawdził ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  14. oo muszę się zapoznać z tą nową serią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ją w takim razie wypróbować,zwłaszcza ten kremik matująco nawilżający :) Miłej niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem nawilżająco-matujący chętnie wypróbuję wiosną :) A gdzie ty się podziewasz Kochana?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.