1 czerwca 2013

RIMMEL Salon Pro with Lycra - 313 Cocktail Passion

Obchodzicie Dzień Dziecka? Człowiek może być naprawdę szczęśliwy i w pełni cieszyć się życiem tylko wtedy, kiedy zachowa w sobie cząstkę dziecka i to właśnie tego chciałabym Wam życzyć. 

Chciałabym pokazać wam dzisiaj przepiękny lakier, który zakupiłam jeszcze podczas promocji Rossmann -40%. Długo przed nią do mojej lakierowej kolekcji dołączył brązowy lakier z tej serii i byłam nim zachwycona (wkrótce również go pokażę), dlatego też kiedy dowiedziałam się o promocji w drogerii, pierwszą rzeczą, którą wpisałam na listę zakupów był kolejny lakier z tej kolekcji. W taki sposób w moim koszyku wylądował numerek 313 - Cocktail Passion. 


Pierwsze, co bardzo mi się spodobało w tych lakierach to ich bardzo wygodna i efektowna buteleczka, która mieści 12 ml lakieru. Ścięta po skosie zakrętka z koroną i nowoczesna oprawa graficzna opakowania cieszą oko :) Dlaczego jednak nazywam go lakierem idealnym? Po pierwsze dzięki fantastycznemu pędzelkowi, szerokiemu, płaskiemu i ściętemu po bokach na delikatny owal - taki kształt pędzelka lubię najbardziej. Pozwala on na idealne pomalowanie paznokci już za jednym pociągnięciem, nie brudzi skórek, nie smuży, oszczędza nasz czas. Cały paznokieć jest pomalowany równomiernie - tak jak wspomniałam - po jednym czy dwóch pociągnięciach, dlatego malowanie staje się o wiele łatwiejsze - lakier nie zasycha nam na paznokciu w trakcie malowania. Sam lakier ma fantastyczną konsystencję - nie jest ani za gęsty, ani za rzadki, dzięki czemu wygląda pięknie zarówno przy klasycznym manicure jak i np. ombre wykonywanym gąbeczką. Ma takie jakby żelowe wykończenie, dzięki czemu paznokcie wyglądają jakby były pomalowane w profesjonalnym salonie. Na dodatek pięknie się błyszczy! Przy umiejętnym pomalowaniu lakier utrzymuje się nawet 6-7 dni, bez żadnych odprysków czy przetartych końcówek - to zaskoczyło mnie w tych lakierach najbardziej. Co do samego koloru - wystarczą dwie warstwy, by paznokcie były ładnie pokryte, ja jednak po chwili stwierdziłam, że dołożę trzecią warstwę, by wyglądały jeszcze ładniej. Nie sprawiło mi to żadnego problemu bo lakier schnie naprawdę szybciutko. Kolor jest bardzo intensywny, soczysty, neonowy, słodki - w sam raz na lato! Świetnie sprawdza się jako alternatywa dla czerwonego lakieru.

W dużym skrócie:
+świetna buteleczka
+pędzelek idealny
+bardzo łatwe malowanie
+efektowny połysk
+zaskakująca trwałość
+żelowe wykończenie
+soczysty, intensywny, piękny kolor

- minusem może być jego dość wysoka cena (której jest jednak jak najbardziej warty), ok. 19 zł za 12 ml, warto więc polować na promocje ;)

Z całą pewnością dołącza do ulubieńców!





Przypominam o letniej wyprzedaży mojej szafy. Sukienki, tuniki, koszule i inne ładne rzeczy znajdziesz tutuaj:




36 komentarzy:

  1. rzeczywiście świetny lakier :) piękny kolorek ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ciepły róż :) moim faworytem ostatnio jest malinowy Bell :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor lakieru i bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny kolorek i masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny kolor , na takich pazurkach super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile bym dała aby mieć takie paznokcie piękne :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, a z lakierami Rimmel jeszcze nie miałam przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, bardzo mi się takie podobają na takich ładnych pazurkach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor i śliczne pazurki. Moje są ostatnio bardzo łamliwe ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię różowych lakierów, ale ten ma ładny kolor, lubię lakiery z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze że w opakowaniu kolor nie wywarł na mnie aż tak dużego wrażenia jak na pazurkach :) Cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ąłdny kolorek, swietnie prezentuje sie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam przyjemność malować nim paznokcie, a teraz planuję zakup któregoś z tej serii.uwielbiam !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, może obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam bardzo podobny kolor lakieru, uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też polubiłam tę nową serię od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor, dobrze się błyszczy i ma krycie :)


    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, ciepły róż ;) moim faworytem ostatnio jest malinowy Bell ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo polecam ten żel z Bielendy :) wypróbowałam go nawet sama na sobie :D i faktycznie dobrze matuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny Blog ; ) A lakier przecudowny ; ) a ten kolor ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tą serie lakierów Rimmel, mam dwa kolory i chwalę sobie je :)
    Tego nie mam, aż żałuję bo śliczny kolor *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmmmm piekny :) ja sama mam czerony i brzoskwiniowy :) mega sa :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor jest naprawde przesliczny - na lato Taki szukalam:))))))) pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  25. cute color! <3

    www.cinwilsoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny kolor :)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek bardzo ładny! ;) ale zapas lakierów mam dość spory, więc trochę poczekam aby wypróbować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny lakier, bardzo ładnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.