12 maja 2013

New in - maturalny maj 2013 :)

Jak same zauważyłyście, w okresie matur nie gościłam tu zbyt często. I tak też jeszcze będzie przez następne 1,5 tygodnia niestety. Bardzo się jednak cieszę, że przede mną jeszcze tylko jedna pisemna matura i dwie ustne, a potem do woli będę mogła się rozkoszować najdłuższymi wakacjami życia. Najgorszy będzie ten czas oczekiwania na wyniki matur, moja niecierpliwość daje o sobie znać :)


W czasie matur nie miałam chwili ani na bloga, ani na zakupy, za co serdecznie dziękuje mi mój portfel :D Jedynym szybkim wypadem do galerii był spowodowany koniecznością zakupienia białej koszuli na matury. Chcąc maksymalnie zaoszczędzić czas, przejrzałam najpierw strony internetowe sklepów dostępnych w mojej galerii i wyszukałam najlepsze typy koszul. Po przyjeździe do galerii zajrzałam do pierwszego sklepu, w którego internetowej ofercie znalazłam bardzo ładny i niedrogi model - mam na myśli Stradivariusa.



Koszula wydawała się idealna - była idealnie dopasowana, bardzo ładnie wykończona, klasyczna i prosta - miała wszystko to, czego szukałam. Na dodatek była koszulą-body, co ułatwiało jej noszenie do czarnej spódnicy - nie wychodziła z niej, nie podwijała się, była niezwykle wygodna w użytkowaniu. Nie przewidziałam jednego - że w matury będzie tak gorąco, że ten prawie 3/4 rękawek będzie stanowczo za długi. Założyłam ją może dwa razy w ciągu matur, bo piękne słoneczko i wysoka temperatura nie sprzyjały noszeniu jej. Tak czy siak z zakupu się bardzo cieszę, jest to najładniej wykonana i najwygodniejsza koszula jaką do tej pory miałam. Na pewno przyda się jeszcze nie raz. A kosztowała, o ile dobrze pamiętam, 79,99.



Wstąpiłam jeszcze do sklepu Ooh la la, którego niestety nie znajdziecie w swoich miastach, nie jest to bowiem sieciówka. Sklep ten początkowo od wielu lat znajdował się tylko w centrum, niedawno zaś został otwarty nowy salon w galerii. Uwielbiam go za piękne kolory, bardzo modne fasony i niskie ceny. Być może kiedyś rozprzestrzeni się po całej Polsce. Za tę śliczną miętową bluzeczkę w groszki zapłaciłam 45 zł. Leży fantastycznie, ma bardzo fajny kształt - niestety nie jestem teraz w stanie zrobić jej zdjęcia na sobie, ale być może pojawi się kiedyś na blogu w jakiejś stylizacji :)


Wstąpiłam jeszcze do Centro - buty raczej mi się tam nie podobają, rzadko kiedy bywam w tym sklepie, ale tym razem miałam dobrego 'czuja'. Na stoisku z okularami znalazłam bowiem ten model za zawrotną kwotę 6 zł.

Pościelą z Lidla niestety nieco się rozczarowałam - była ona dostępna w trzech rozmiarach, w różnych cenach. Byłam nastawiona na zakup dwóch w tej najniższej cenie - około 45 zł, niestety dopiero w sklepie z opakowania dowiedziałam się, że w zestawie o najmniejszym rozmiarze jest tylko jedna poszewka na poduszkę. Kupiłam więc jedną pościel o średnim rozmiarze, poszewkę na kołdrę będę musiała zmniejszyć. Tak czy siak jest wykonana z bardzo porządnego, dość grubego materiału, więc mam nadzieję, że ten zakup się opłacał.


W Biedronce natomiast moja mama znalazła mały zestaw do frencha - dwa lakiery i naklejki (ale nie te paseczki, tylko takie szablony do namalowania np. serduszka, motylka, gwiazdki, kwiatka itp.). Czas ćwiczyć malowanie perfekcyjnych kreseczek, co u mnie może być bardzo trudną i długą nauką... :D


Ostatnie kilka miesięcy spędziłam z głową w książkach - przeważnie repetytoriach do geografii i polskiego. Czas na chwilę relaksu przy ulubionym czasopiśmie - Cosmopolitan i nowym magazynie H&M pełnym modowych inspiracji.


Czas na rzeczy, które ucieszyły mnie najbardziej - prezenty od mojego taty. Były niesamowicie miłą niespodzianką po tych wszystkich stresach związanych z maturą :)





Torebka, która stała się moją nową miłością - jest sztywna, nie za duża, idealna!





Cudowne perfumy - dwa jabłuszka - zielone i czerwone. DKNY Be delicious.


I to by było chyba na tyle, jeśli chodzi o najnowsze nabytki :) Jak spędzacie weekend? Ja powinnam się uczyć geografii i przygotowywać prezentację na polski ustny, ale jakoś kiepsko mi to idzie - czuję już wakacje :)


44 komentarze:

  1. Czekam na stylizację z miętową bluzką w kropki, bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne body i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy i genialna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co po maturze ? Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biaLA BLUZKA bardzo ladna :)
    jak matury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedź na to pytanie w poprzednim poście, zapraszam serdecznie i dziękuję że pytasz :)

      Usuń
  6. Także zdawałam maturę z geografii:)
    Perfumy DKNY, zielone, mile mi się kojarzą choć nie dla siebie je kupiłam, a siostrze w prezencie:)
    Trzymam kciuki by jak najszybciej zleciał czas i wakacje się oficjalnie zaczęły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak matury ?:)
    torebka super ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O Kochana,ja też chcę taką torebkę i takiego tatę ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka <3

    Kochana, nominowałam Cię do wzięcia udziału w zabawie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają tak samo jak twój cały blog. Ciekawy i interesujący.

    Pozdrawiam *_*
    FashionMoon

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten top w groszki świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na dalszych maturach :)
    świetne te body są, widziałam je w sklepie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście już tylko 3, ale nie-dziękuję! :)

      Usuń
  13. Śliczna torebka :) Ja też nie mogłam się doczekać wynik matur. Moim zdaniem trochę to za długo trwa :( Cały miesiąc w stresie...


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to oczekiwanie jest najgorsze :( dlatego staram się znaleźć sobie jakieś zajęcie - liczę na to, że uda mi się znaleźć pracę. jeśli nie, zapiszę się na kurs francuskiego bo czuję niedosyt po liceum :)

      Usuń
  14. Torba świetna :) Można wiedzieć gdzie twój tata ją dorwał? ;p Koszulobody też cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tata kupił ją w jakimś butiku w Turcji - niestety torbę (taką papierową na zakupy) wyrzuciłam i nie pamiętam nazwy firmy :(

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  15. torba jest genialna !!!!

    fajny blog +obserwuję
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, great purchases. i love that bag and these perfumes, are great. btw, sweetie, i just started to follow you on gfc

    OdpowiedzUsuń
  17. top w kropki bardzo mi się podoba :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  18. body wspaniałe i ta torebka!


    aaaaaaaaaa CUUUUUUUDOWNE! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. biała koszula zawsze się przyda:) a torba, którą dostałaś jest piękna, tata ma dobry gust:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna torba a nizej widzialam post z lakierem zmieniiajacy kolor super :)
    dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great purchases ^^

    Enter my giveaway! a Chloé perfum is waiting for you :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/2013/05/sorteogiveaway-see-by-chloe.html

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, jakie prezenicska... torebka jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chodziłam na zajęcia, ćwiczyłam z youtube ale.. uwielbiam wersje na konsolę ! po pierwsze musiałam dojeżdżać 25 km autobusem, po drugie zajęcia w szkole tańca można było mieć max 2 x na tydzień i to tylko po godzinie.. ja biorę koleżankę/kolegę i tańczymy u mnie kiedy chcemy i ILE chcemy : ) poza tym mam obliczane ile spaliłam, ile miesięcznie/rocznie tańczyłam, są różne fajne opcje, nauka kroków .. no bajka .. :)) a piosenek 32 na jednej płycie ! : ) rozwaliło mnie to, że niektóre układy z płyty są identyczne jakie robili na zajęciach instruktorzy :D // także jak będziesz miała jakiś dodatkowe pieniążki to warto inwestować i cieszyć się zumbą o każdej porze dnia :)))

    anuusiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. tata ma ładny gust :) oczekiwanie na wyniki jest najgorsze, to fakt

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,pozdrawiam i podziwiam,fajny blog.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Miłego i słonecznego popołudnia Ci życzę.Jola

    OdpowiedzUsuń
  26. no no tata się postarał bo torebeczka prezentuje się super :)

    a jak tam się czujesz po maturach ??:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest to zwykła najtańsza konsola nintendo wii + gra "Zumba Fitness 2" + do niej jest specjalny pas (powinnaś go dostać razem w grą). Te konsole są tanie, ja moją za 230 zł kupiłam więc tregedi nie ma trzeba czekać na okazję na allegro :) to jest świetna alternatywa zamiast siedzenia przykładowo na domówce przy wódce można się ruszyć i wypocić te kalorie ! : ) sama nieźle się bawię a co dopiero z kimś .. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ta bluzka w kropki jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia przede wszystkim - toczekiwanie jest chyba gorsze niz sama matura:)
    piekne prezenty - torebka cudo!!!!
    czy ja tutaj obserwuje juz , bo blog znam ?
    jesli nie to zaraz Cie dodaje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne nowości - zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. the DKNY fragrances are out of this world, I love them!
    Great purchases ;)

    WWW.FASHION-BREAKER.COM

    GIVEAWAY | GIVEAWAY | GIVEAWAY


    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.