1 maja 2013

Najmilsze niespodzianki kwietnia cz. II

Chwaliłam wam się niedawno moimi nagrodami konkursowymi z marca i początku kwietnia, w tym moją pierwszą wygraną w kosmetycznym rozdaniu blogowym. Była to dla mnie ogromna i bardzo miła niespodzianka - nie spodziewałam się jeszcze wtedy że za jakiś czas będę pisała posta o tym samym tytule - jego drugą część. A jest o czym pisać, bo w ciągu ostatnich dwóch tygodni dostałam aż dwie wiadomości o kolejnych zwycięstwach! Taka tam dawka radości w monotonnym uczeniu się do matury :) 

Pokażę wam oczywiście nagrody, które tak bardzo mnie ucieszyły i zaproszę na blogi dziewczyn u których wygrałam kosmetyki, szczególnie dlatego że są to blogi które odwiedzam dość często od dłuższego czasu i wiem że z całą pewnością mogę je polecić! :)


Pierwszą nagrodą była paczuszka kosmetyków i biżuterii od Ewy, z bloga World-Fashion-Style EVE.Co było bardzo ekscytujące w rozdaniu - na początku Ewa wrzuciła fotkę tylko małej części tego, co było nagrodą, a w każdym kolejnym poście zdradzała kolejną niespodziankę, którą dołączyła do paczuszki. To rozdanie było naprawdę świetną zabawą :) Nagroda która chyba najbardziej przypadła mi do gustu to scrub do twarzy o niesamowicie pięknym zapachu! Lakier do paznokci też bardzo mnie ucieszył, gdyż z tej blogerskiej serii Wibo nie miałam jeszcze żadnego koloru. Błyszczyk sprawia, że usta wyglądają tak smakowicie, jak truskawki! A cień do powiek w kredce sprawdzi się u mnie świetnie, bo uwielbiam takie naturalne kolory na powiekach (jestem posiadaczką zielonych oczu i aktualnie karmelowego blondu na włosach więc pasuje ten kolorek mi idealnie). Urocze mydełko-sowa jeszcze czeka na swoją kolej, bo szkoda mi niszczyć tego zabawnego kształtu, który uśmiecha się do mnie codziennie z półki w łazience. 


Drugą nagrodą, która również bardzo mnie ucieszyła były kosmetyki firmy GRASHKA od przesympatycznej Basi z bloga na-kazda-kieszen. Ucieszyłam się tym bardziej, że z kosmetykami tej firmy nie miałam jeszcze nigdy do czynienia, a lubię testować nowości - moja ciekawość w tej kwestii nie ma granic! Od dawna zastanawiałam się nad kupnem bazy pod cienie, gdyż kosmetyk ten staje się coraz bardziej popularniejszy wśród wielbicielek makijażu oka ;) Myślę że będzie świetnym pomocnikiem na wielu wakacyjnych imprezach! Granatowy cień to również mój kolor, wydaje się bardzo uniwersalny i wyrazisty jednocześnie! Tusz i eyeliner to moje urodowe niezbędniki, dlatego moja kosmetyczka wita je z radością! 


Ewie i Basi dziękuję bardzo serdecznie nie tylko za możliwość wzięcia udziału w organizowanych przez nie rozdaniach, ale także za dołączone do paczuszek bardzo sympatyczne liściki, które są dowodem na to że blogowe znajomości mogą nam dać bardzo dużo radości! (cóż za piękny rym...)

A już niedługo post o kolejnym bardzo miłym zaskoczeniu. Ci, którzy czytali kilka moich ostatnich postów być może szybko odgadną o czym wkrótce planuję napisać. Domyślacie się co to takiego? :)

27 komentarzy:

  1. super kosmetyki ;**
    gratulacje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje świetnych wygranych i życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, cała przyjemność po mojej stronie!:-) cieszę sie, ze paczka Ci się podoba;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jakości tego tuszu:)) czekam z niecierpliwością na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze zazdroszczę szczerze, bo jeszcze nie udało mi się wygrać żadnego blogowego rozdania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara :) Gratulacje;) ma lakier Wibo z tej seri i bardzo je sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje, przyznaję, że dosyć ciekawe te nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje:) czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne wygrane, moje gratulacje
    jestem ciekawa kosmetyków Grashka, też jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna zwlaszcza branzoletka
    Kisses
    Aga

    Perfect dress
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kosmetyki wygrałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne nowości - chyba każdy by się uczieszył ;) Jestem ciekawa tych kosmetyków z Grashka - nigdy się z nimi osobiście nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne kosmetyki :) tej odd bourjouis zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! :) Pozdrawiam! U mnie na blogu relacja ze Spektaklu "Światło dźwięk i para" Z zabytkowymi parowozami! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze zazdroszczę, bo ja jeszcze nic nie wygrałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulację, super kosmetyki wygrałaś:)
    i piękny rym na koniec posta:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać później jak się sprawuje ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę tylu nagród ;)
    Na prawdę są bardzo fajne i przydatne w codziennym życiu ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację też chce takie rzeczy! :P hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio kupilam sobie taki sam lakier do paznokci, ale nie mialam okazji go jeszcze uzyc :)
    cien do powiek jest w zwariowanym kolorze :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ;)

    Masz naprawdę super blog,
    jestem nową obserwatorką. Zapraszam również ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranych i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.