12 kwietnia 2013

Najmilsze niespodzianki marca i kwietnia :)

Kilka postów wcześniej wspomniałam, że listonosz odwiedzał mnie ostatnio wyjątkowo często. I to nie dlatego, że bardzo lubi budzić mnie wcześnie rano i chwytać za nos - tak tak, to ulubione przywitanie mojego listonosza - jeszcze zanim zdążę powiedzieć 'dzień dobry', skubany wyciąga szybko rękę w stronę mojego nosa i albo w niego pstryka, albo z premedytacją mnie za niego łapie. Nie, żebym miała jakiś wyjątkowy nos - jest przeciętny i zupełnie niczym nie wyróżniający się. Może mój listonosz po prostu lubi nosy. Każdy ma jakieś własne dziwactwa. Wracając jednak do celów jego częstych wizyt - nie zgadniecie - on przynosi mi paczki! I te właśnie paczki, o których ostatnio wspominałam, bardzo was zaciekawiły. Ostatnio pokazałam już zawartość jednej z nich, ogromnego, zbiorowego zamówienia biżuterii z hurtowni Katherine. Cieszę się, że tak bardzo spodobały wam się zakupy moje i moich koleżanek. Tym razem pora na dwie paczki, które ucieszyły mnie najbardziej i były niczym promyczki słońca w tą paskudną pogodę, która - miejmy nadzieję - już nigdy do nas nie wróci.

Pierwszą bardzo sympatyczną niespodzianką była dla mnie informacja o wygranej w urodzinowym rozdaniu na blogu u ewlyn. Przyniosła mi ona szczególnie dużo radości, gdyż jest to moja pierwsza wygrana w tego typu blogowych rozdaniach i tak właściwie pierwsza nagroda w postaci kosmetyków. I to jakich świetnych kosmetyków! 


Pozwolę sobie przypomnieć, co stanowiło nagrodę w rozdaniu, wklejając bannerek konkursowy, przygotowany właśnie przez ewlyn. 


Większą część kosmetyków już przetestowałam, kilka z nich czeka jeszcze na swój debiut :) Na pewno za jakiś czas na blogu pojawią się recenzje wybranych kosmetyków, a może nawet zdjęcie makijażu wykonanego z użyciem paletki Catrice. Nigdy jeszcze takiego posta nie przygotowywałam, dlatego że wciąż poznaję techniki makijażu ;) jednakże cienie mają tak śliczne kolory, że nie sposób się nie podzielić zdjęciami! Dziękuję jeszcze raz za świetną nagrodę i przemiły liścik dołączony do niej! Zapraszam was wszystkich serdecznie oczywiście na bloga ewlyn o nazwie Polish My Nail, na którym prezentuje między innymi zdjęcia ślicznych pazurków, będące dla mnie dużą dawką inspiracji!

Kolejną cudowną niespodzianką jest wygrana w konkursie MagArt Studio, organizowanym za pośrednictwem Anny z bloga ANNA ANTJE. Nagrodą była ta oto prześliczna bransoletka z uroczych koralowych koraliczków :D, koniczynką i grawerem na niej, który mogłam wybrać sobie sama. Padło na pierwszą literkę mojego imienia, czyli K. Mam nadzieję, że zdjęcia oddają jej prawdziwy urok - ja jestem nią zachwycona. Na pewno przyniesie mi dużo szczęścia na maturze i każdego kolejnego dnia :)






Nie mogłabym zapomnieć o podziękowaniu (jeszcze raz!) przemiłej Pani Magdzie, właścicielce MagArt Studio, twórczyni tych pięknych cudeniek. Zapraszam na stronę internetową MagArt Studio, na której możecie zobaczyć wiele innych personalizowanych bransoletek i nie tylko!

54 komentarze:

  1. Ciekawe gadżety. Bardzo podoba mi się brązowy cień do powiek z drobinkami:) Bransoleta super zgrana kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie cudowności- wielkie gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, gratulacje! i masz cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż pozazdrościłam :D super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje!super niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw kosmetyków bardzo mi się podoba, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To lakier Golden Rose, ostatnimi czasy mój numer jeden :)

      Usuń
  8. Love the bracelet! Guess what? I really liked your blog and just started following you on GFC!
    I hope you come visit me sometime!

    If you like my blog too, here are my links:D
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych ;) Ten róż Kobo podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka ma śliczny kolor! Nie mogę się doczekać recenzji, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wygrane, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdriszcze wygranej ;d p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagroda z pierwszego zdjecia <3 Cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są takie wizyty listonosza.

    Ładna bransoletka. Podobają mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda toaletowana - próbka - z ives rocher jest świetna :) bardzo długo utrzymuje się na skórze i pachnie świetnie :)

    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletka jest śliczna ;) oj też bym chciała, że by mnie tak listonosz odwiedzał ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień niczym urodzinowy, tyle wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze to gratulacje a po drugie to śliczna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranych! Piękne rzeczy udało Ci się zgarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciesze się, ze Ci się podoba paczuszka i jak widzę dotarło wszystko niezniszczone :)
    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe rzeczy kochana wygrałaś :)) Gratuluję :* Czekam na recenzję z udziałem kosmetyków KOBO :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you hun!!
    I just made a new post and think you're going to like it:D!!

    Come by soon!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta bransoletka, akurat na mature, na szczescie:)Gratulacje! Zapraszam do mnie na www.sweetandsalty.pl Dopiero zaczynam swoja przygode z blogowaniem, ale mam nadzieje, ze sie niedlugo rozkrece:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. to fajnego masz listonosza! :D a jakie fajne paczki przynosi, hoho! :)
    nie będę pisała niczego w stylu "współczuję", bo to czeka mnie za rok. ale powodzenia! chociaż pewnie zdążę Ci jeszcze tego życzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz śliczne paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. ale miałaś szczęscie, że wygrałaś takie super nagrody:) zarówno kosmetyki, jak i bransoletka świetne:) gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne paznokcie :)
    a listonosza łapiącego za nos nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, bransoletka bardzo przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka śliczna bransoletka ;)
    Piękne wzorki na paznokciach masz *.*
    Też chcę takie ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję pięknych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe gadżety ;) baaardzo podoba mi się brązowy cień do powiek z drobinkami ;) bransoleta super zgrana kolorystycznie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do mnie kochana - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. dodaje do obserwacji, moim faworytem jest branzoletka

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie paznokietki masz bardzo ładne :) A wygrane zawsze cieszą! A Ty zgarnęłaś cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. no i cudowny lakier na paznokciach;)
    genialne prezenty:)
    zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bransoletka bardzo ładna-idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super nagrody tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.