21 grudnia 2014

Dermedic Hydrain3 Hialuro - tonik, mleczko 2w1 - skóra sucha, bardzo sucha i odwodniona

Czy kosmetyk do demakijażu może jednocześnie być bardzo silny (dobrze zmywać każdy makijaż) i łagodny (delikatny dla skóry, nawet tej najbardziej suchej i wrażliwej)? Dzisiaj sprawdzam, czy tonik, mleczko 2w1 Dermedic Hydrain3 Hialuro spełni te dwa zadania.



Dlaczego do tej pory rzadko sięgałam po mleczka, wybierając w zamian płyny micelarne? Bo zawsze kojarzyło mi się, że mleczka może i są łagodniejsze, ale zwykle tylko rozmazują cały makijaż po twarzy, w ogóle go nie zbierając na wacik. Czy i tu miała miejsce taka sytuacja? Na szczęście nie, a w dodatku zauważyłam, że lepiej radzi on sobie z demakijażem szczególnie takich 'zaschniętych' kosmetyków jak np. eyeliner w żelu, niż wiele płynów micelarnych, z którymi miałam do czynienia. Szybko rozpuszcza ten kosmetyk i dobrze zbiera go z powieki, nie rozmazując przy tym wszystkiego po policzkach i dookoła oczu. Będzie on świetną opcją dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na pocieranie wacikiem o powiekę, czyli osób z wrażliwą skórą. Ma on bardzo przyjemną, lekką konsystencję, dzięki czemu po demakijażu nie pozostawia on tłustej warstwy na powiece. Skóra nie jest ściągnięta, wręcz przeciwnie - tonik mleczko 2w1 bardzo dobrze ją nawilża, pozostawiając ją aksamitną w dotyku. Absolutnie nie zapycha skóry i nie powoduje powstawania przykrych niespodzianek. Nie podrażnia, nie piecze w oczy. Będę sięgała po niego w jesienne i zimowe miesiące!




Dostępność...
Jeśli chciałybyście się skusić na ten tonik-mleczko 2w1 i sprawdzić, czy i u was zda on egzamin, tutaj możecie sprawdzić gdzie najbliżej waszego miejsca zamieszkania znajduje się apteka, w której dostępne są kosmetyki Dermedic. Wystarczy wpisać kod pocztowy lub województwo. Na tej samej stronie znajdziecie również odnośnik do aptek internetowych, gdzie możliwe są zakupy on-line. 
http://www.dermedic.pl/

19 komentarzy:

  1. nie za bardzo przekonuje mnie formuła mleczka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza myśl była bardzo podobna, ale dla suchej skóry formuła ta jest idealna :) Jeśli i Ty jesteś posiadaczką suchej skóry, warto się przełamać!

      Usuń
    2. Zgadzam się. Mi dermatolog nakazała odrzucać toniki i jestem skazana na mleczka.

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki z dermedic <3 miałam i sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziło to mleczko, ja raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś bardzo kusiły mnie produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, cieszę się, że mleczko się sprawdziło :) Lubię Dermedic i często sięgam po ich kosmetyki, szczególnie właśnie z serii Hydrain3 - tego mleczka nie miałam, bo do demakijażu preferuję raczej micel, ale kto wie? może teraz się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się skuszę ale jakoś bardziej polubiłam się z płynami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę konystencji mleczek, nie ważne jak dobre by nie były.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm sama nie przepadam za mleczkami więc nie wiem czy ten produkt by mi odpowiadał, choć serie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam z tej firmy micel i sredni był;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też używam go obecnie i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, jakoś nie przepadam za mleczkami do demakijażu. Miałam w swoim życiu niejeden taki produkt i może tylko 2 - 3 z nich dobrze się u mnie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę płyny miceralne, mleczka są dla mnie jakoś za tłuste ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. wystarczy, że na opakowaniu jest napisane 'mleczko' i od razu odstawiam kosmetyk na półkę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś namiętnie używałam kremu z tej serii aż w końcu mi się przejadł i w ogole Dermedica już nie ruszam. Za mleczkami nie przepadam, jakos nie lubię tej konsystencji...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam takie skojarzenie, że mleczka bardziej rozmazują makijaż, choć po tym co napisałaś mogę to już uznać za mit :) Ja jednak jestem przywiązana do demakijażu z Ziai, ale jeśli będę chciała próbować nowych rzeczy to zapewne wezmę to mleczko pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam inną wersję, ale nie przypadła mi jakoś bardzo do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.