18 marca 2014

Nowości u mnie - wygrane w konkursach i mini zakupy


Bardzo lubię brać udział w konkursach - szczególnie w takich, w których mogę spróbować swoich sił - a to graficznych, fotograficznych czy może 'pisarskich' ;) Kiedyś byłam prawdziwą konkursomaniaczką i kiedy tylko natrafiałam na jakiś interesujący konkurs, zawsze dołączałam swoje zgłoszenie. Ostatnio jednak ciągle mam coś na głowie i nie wiem, gdzie ucieka mi ten czas, który mogłabym przeznaczyć właśnie na to dawne hobby. Tak czy siak, w ciągu dwóch poprzednich tygodni szczęście się do mnie uśmiechnęło - wygrałam aż dwa konkursy, w których nagrody ogromnie mnie ucieszyły. W zasadzie był też trzeci konkurs, ale trochę wcześniej i o nim już pisałam tutaj.
 


Pierwszą wygraną był słodki zestaw kosmetyków z walentynkowego konkursu Misslyn. Do tej pory miałam (o ile dobrze pamiętam) tylko jeden kosmetyk z tej firmy - piękny jak bezchmurne niebo lakier do paznokci o którym pisałam tutaj. Zadanie konkursowe polegało na wyborze kosmetyków, których użyjemy do walentynkowego makijażu i uzasadnienia tego wyboru w kreatywny sposób :) Na zdjęciu widzicie nagrody: tusz do rzęs z efektem push-up, podwójne cienie do powiek, bardzo intensywną pomadkę w kolorze fuksji, idealnie matowy róż do policzków i soczysty lakier do paznokci. Kosmetyki te na pewno jeszcze pojawią się na blogu!


Kolejna wygrana również bardzo mnie zaskoczyła. Na blogu Agaty i Pauliny - Frozen malibu - udało mi się wygrać organiczny, naturalny szampon do włosów firmy Love me green. Widzicie ten śliczny design opakowań? Jestem nimi po prostu zachwycona, a i podwójnie ciekawa, bo nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy.


Do szamponu dołączona była również koperta skrywająca kilka próbek, które z ogromną przyjemnością zaczynam otwierać... ;)


Ostatnia rzecz to wynik moich mini zakupów. Pędzel do rozcierania cieni potrzebny był mi od dawna i już wiele tygodni temu zdecydowałam, że nabędę Hakuro H77. Ciągle jednak brakowało mi czasu żeby zrobić te zakupy, a jak już czas się znalazł, to o tych planach zapominałam. W końcu udało mi się zebrać w sobie, a pędzelek jest już u mnie. Zdecydowałam, by zakupić go w Minti Shop - sklepie, w którym już raz robiłam zakupy i byłam zachwycona profesjonalną i błyskawiczną obsługą.


A wy lubicie konkursy, próbujecie w nich swoich sił? :)

32 komentarze:

  1. ja lubię i staram się brać udział w nich ;) niestety jeszcze nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej. lubię kosmetyki love me green

    OdpowiedzUsuń
  5. Love me Green świetna przesyłka, lakier i szminka kolor genialny

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, gratuluję wygranych. Jestem bardzo ciekawa matowego różu i mam nadzieję, że będzie jego recenzja ;). Szampon rzeczywiście znajduje się w ładnej buteleczce. Życzę miłego używania :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio stwierdziłam, że już nie biorę. Bo dotychczas nic nie wygrałam. Czekam jeszcze na dwa wyniki rozdania i koniec.
    Tobie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto nie próbuje ten nie wygrywa ! ;D Uwielbiam zakupy w Mintishop właśnie za błyskawiczną wysyłkę i sposób pakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja uwielbiam konkursy, zwłaszcza te kreatywne, gdzie można się wykazać chociażby jakimś zdjęciem :)
    Mam ten pędzelek z Hakuro, szybciutko się nim pracuje i podoba mi się w nim to, że nie zbiera w sobie szybko cieni, zresztą sama się przekonasz.
    Ten szampon z LMG miałam kiedyś, bardziej oczyszczającego szamponu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygrane:) biorę czasem udział w rozdaniach, raz się udało;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cuda ;) oj dawno nic nie wygrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile wspaniałości :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no same wspaniałości, pozazdrościć wygranych no i rewelacyjnego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwa lakiery z Misslyn i są to najlepsze lakiery do paznokci jakie kiedykolwiek miałam :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości. Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych:)
    Daj znać jak sprawuje się szampon i zaprezentuj proszę lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Love Me Green mam świetny tonik organiczny, jest idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnej z tych firm, więc z chęcią wyczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranych :) Już dawno nie brałam udziału w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranych :)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z wygranych i przyjemnego użytkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałości. Gratuluję wygranych ;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uwielbiam wszelkie konkursy, ale ostatnio w ogóle nie mam na nie czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję! masz dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ! Lubię konkursy, lecz nie miałam okazji jeszcze żadnego wygrać, życzę Ci powodzenia w dalszych ;]
    Pozdrawiam photoopassion :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranych, kosmetyków Misslyn zupełnie nie znam, ale wyglądają fantastycznie ;)
    Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęściara :)))
    Też lubię zakupy w Minti :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdobycze :D, ja czasem probuje swoich sil, ale poki co bez rezultatu :p

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.