13 stycznia 2015

Bourjois Contour Edition Contour Levres nr 03 - konturówka w pięknym odcieniu różu

Przyznam szczerze że nigdy wcześniej nie stosowałam konturówki do ust - zawsze radziłam sobie z samą pomadką, ewentualnie nakładałam ją pędzelkiem, by zachować ładny obrys ust. Okazało się jednak, że konturówka to bardzo przydatny kosmetyk :)


Nawet dla początkującej jest banalnie prosta w użyciu. Idealna ostrość kredki pozwoliła mi błyskawicznie obrysować moje usta. Jej nie za miękka, ani nie za twarda końcówka sprawiła, że kontur wygląda naturalnie, a sam kosmetyk bardzo ładnie i precyzyjnie rozprowadza się na wargach. Dzięki niej mogę wydobyć prawdziwe piękno moich warg i uwydatnić je w kilka chwil :)

Pierwszy sposób jej użycia to klasyczny, zgodnie z przeznaczeniem - obrysowuję usta i dodaję ulubioną pomadkę w podobnym odcieniu. Tak pomalowane usta wyglądają ponętnie, kusząco, a makijaż utrzymuje się przez cały dzień. Drugi sposób, to po prostu nałożenie konturówki na całe usta, zamiast pomadki. I to właśnie w ten sposób konturówka ta podbiła moje serce. Nałożona na całe usta wygląda po prostu niesamowicie - jak najlepsza, matowa pomadka. Kolor pięknie stapia się z naturalnym kolorem ust, całkowicie zmienia twarz, podkreślając w niej to, co najpiękniejsze. Nie da się przejść obok takich ust obojętnie ;) Ponadto, konturówka nałożona w ten sposób nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach ust, ani trochę się nie ściera, nawet przy jedzeniu, piciu, czy pocieraniu ust o chusteczkę. Jej trwałość jest po prostu rewelacyjna! No i co najważniejsze - nie wysusza ust. Koniecznie muszę przetestować inne kolory.

w pomieszczeniu, w naturalnym świetle

w naturalnym świetle z promyczkami słońca ;)

I jak wam się podoba? Używacie konturówek jako pomadek?

No i zapomniałabym spytać - macie jakieś postanowienia noworoczne? Jeśli nie wymyśliłyście żadnych, albo nie lubicie takich 'radykalnych' postanowień które zwykle wcale nie motywują do działania to to, bardzo proste postanowienie, przyjemne w realizacji, może wam się spodobać:

WW związku z nim na blogu na pewno niedługo pojawią się kolejne pomadki w ciemnych, wyrazistych, ciekawych kolorach! :)

27 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają te usta. Musze się rozejrzeć za innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta wyglądają naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda! Zdecydowanie narobiłaś mi na nią ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny efekt na pewno spróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często używam konturowek na całe usta. Tych jeszcze nie mam, ale wszystko przede mna :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami też tak robię, mam nawet ulubiona konturówkę z Kiko, której zawsze używam jak pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mnie zaciekawiłas, chyba wypróbuję nakładając na całe usta

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze konturówek i chyba czas to zmienić :)
    ja planuję w tym roku w końcu znaleźć pracę

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie bardziej podoba mi się jej nałożenie jako pomadki :D Wygląda naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja przejmuje Twoje postanowienie:-)
    Konturówek nie używamy ale chyba znaczne,bo rewelacyjnie wygląda to na Twoich ustach:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie używam konturówek jako pomadek. Chyba, że nie mam pomadki w odcieniu konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, kolor ma faktycznie przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wygląda. Ba, pięknie to za mało powiedziane.

    Ja nigdy nie miałam konturówki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnej konturówki, a ta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! nigdy bym na to nei wpadła, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna, bardzo ładnie się prezentuje na ustach, ja jeszcze nie próbowałam konturówka wypełniać całe usta, ale zbieram się do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zawiodłam się na żadnym kosmetyku Bourjois, kocham ich pomadki, ale konturówki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam konturówki, ale pięknie prezentuje się na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam, ale fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek cudowny jest naprawde az chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. P.S> Dodaje Twoj blog do obserwowancyh podoa mi sie tu u Ciebie dobre recenzje fajnych kosemtykow

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę na tąka konturówkę i powiem szczerze, że do tej pory jeszcze się żadnej nie dorobiłam. Wstyd normalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mnie i zostawienie po sobie śladu. Twoja opinia jest dla mnie cenna, a Twój komentarz miłą nagrodą za moją pracę.

Zawsze staram się zaglądać do osób, które komentują moje posty. Proszę, nie pisz w komentarzu: 'obserwujemy?'. Jeśli podoba Ci się mój blog i masz taką ochotę, zaobserwuj. Jeśli i mnie spodoba się Twój blog, na pewno też to zrobię.